Publikacje - Dykcja i logopedia - WEBSITE X5 TRIAL VERSION

Dykcja.pl
Dykcja.pl
Przejdź do treści
Najważniejsze publikacje

o Kobosko, J., Sekułowicz, M., Śliwa, L., Rostkowska J. (2021) Psychological correlates of parental burnout in hearing mothers of deaf children: personality, satisfaction with life, and posttraumatic growth,  International Journal of Special Education, vol. 36, nr 1, s.89-98.  
o Kupisiewicz, M., Rostkowska, J. (2021) Multimedialne treningi uwagi słuchowej stosowane w terapii zaburzeń przetwarzania słuchowego  Szkoła Specjalna, vol. 82, nr 3(309), s.207-222
o Rostkowska, J., Skarżyński, P.H., Kobosko, J. (2021) Health-related quality of life in adults with profound postlingual hearing loss before and after cochlear implantation.  European Archives of Oto-Rhino-Laryngology, 2021, vol. 278, s.3393–3399.
o Rostkowska, J., Wojewódzka, B. (2020). Teleporady logopedyczne w czasie pandemii COVID-19 dedykowane dorosłym użytkownikom implantu ślimakowego. Nowa Audiofonologia, 9(1), 45–50.
o Rostkowska, J., Wojewódzka, D., Kupisiewicz, M. (2019). Zaburzenia przetwarzania słuchowego – algorytm postępowania diagnostyczno-terapeutycznego. Szkoła Specjalna. Nr 5 (301), tom LXXX, 363-373.
o Rostkowska, J., Wojewódzka, B., Geremek-Samsonowicz, A., Skarżyński, H. (2019). Analysis of cochlear implant treatment outcomes in a 51-year-old patient with prelingual deafness. W: H. Skarżyński (red.), 1001 Cases in Otology (s. 401-412). Warszawa: Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu, ISBN 83-89087-49-9.
o Raj-Koziak, D., Gos, E., Rajchel, J., Piłka, A., Skarżyński, H., Rostkowska, J., Skarżyński, P.H. (2017). Tinnitus and Hearing Survey: A Polish Study of Validity and Reliability in a Clinical Population. Audiology and neuro-otology (1420-3030), 22, 197-204.
o Rostkowska, J., Pankowska, A. (2016). Cele rehabilitacji słuchowej przeznaczonej dla dzieci i dorosłych korzystających z implantu ślimakowego. Nowa Audiofonologia, 5(1):58-63.
o Rostkowska, J. (2015). Rola nauczyciela w procesie diagnozy i terapii dzieci z centralnymi zaburzeniami przetwarzania słuchowego (CAPD). W: M. Wójcik, B. Antoszewska (red.), Diagnoza i metody wspomagania rozwoju (s. 135-145). Olsztyn: Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego.
o Rostkowska, J. (2014). Aktywny Trening Słuchowy - element terapii pacjentów z zaburzeniami przetwarzania słuchowego (APD). Nowa Audiofonologia, 3(4): 39-43.
o Rostkowska, J., Kobosko. J., Wojewódzka. B., Skarżyński, H. (2014). Percepcja słuchowa mowy pacjentów ogłuchłych postlingwalnie zaopatrzonych w implant ślimakowy po 60. roku życia . Otorynolaryngologia – przegląd kliniczny (1643-658X), 13(2), 91-99.
o Rostkowska, J., Kobosko, J., Kłonica, L. (2013). Problemy emocjonalno-społeczne i behawioralne u dzieci z centralnymi zaburzeniami przetwarzania słuchowego (CAPD). Nowa Audiofonologia, 2(1), 29-35.
o Rostkowska, J. (2009). Implant ślimakowy a młodzież z głuchotą prelingwalną – spojrzenie z perspektywy logopedycznej. W: J. Kobosko (red.), Młodzież głucha i słabosłysząca w rodzinie i otaczającym świecie (s. 247 – 252). Warszawa: „Usłyszeć Świat”.
o Mueller-Malesińska, M., Rostkowska, J., Wojewódzka, B., Skarżyński H.  (2001) Wyniki wielospecjalistycznych badań przeprowadzonych u dzieci z wrodzonym niedosłuchem o prawdopodobnej etiologii różyczkowej. Audiofonologia (1425-3089), XX: 183-198.

Dykcja.pl
Wróć do spisu treści